Lonely Star

Diumenge passat no va poder ser, era el dia del #SiSi, i no vaig sortir a fer la volteta cicloturistica acostumada. Aquest diumenge tambe he estat a punt de suspendre-la per culpa del puto vent però m’he dit 

…”i si apareix algun soci del club esperonat pel meu discurs la nit del sopar i no troba a ningú…?”

He esperat pacientment a dos quarts de deu. Fins i tot, a les 9:29,  m’ha arribat un whatsapp del conseller d’esports, però el tema a tractar res tenia a veure amb les dos rodes. Aixines que un altre cop, sol com un mussol, he agafat els bártulos i m’he encaminat cap al poble de l’amo del restaurant Nandipo. Al final cansat i a tocar de Sant Martí de Maldá he decidit pujar fins Maldá i sanseacabo l'etapa.


(menudo falso llano mecxinsdena)


 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved