Breaststroke, butterfly, back and crool

Socis  el meu menisc..... s'ha trencat ( Llegir amb veueta de Arias Navarro). D’ençà l’any 93 que em feia mal i ha acabat petant. Tants anys forçant la maquina al futbol de Fondarella, fent el gallina sin cabeza al palacanestro de La Salle han tingut conseqüències. El metge em diu que faci natació, però les milfs del carril per molta propaganda que hagi fet el Cuerpo  no em calenten lo suficient per deixar de notar lo fresqueta que esta l’aigua de la piscina.  En fi que finalment he decidit tornar a fer bicicleta. Ja es el tercer cap de setmana que surto a fer una volteta curta, uns 36 km que es poden allargar fins al 40 i pico.  Normalment diumenge a les 9:30 surto sol com un mussol . Si voleu venir a engreixar la serpiente multicolor , la sortida es a Garrigues 14. Avis per a navegants …després de la ruta no hi ha pantagruèlic esmorzar.

Us deixo aqui l'enllaç per si us voleu estidiar la ruta.


(em sembla que la segona per la esquerra viu pel carrer Molí)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved