Present and Future

“ Quatre anys en edat ens separen d’una de les m.i.l.f. mes desitjades del poble.”
Xiulets, udols , esbroncades , tocades de patilla desafiant a dir que desmenteixi tan gran ofensa que va generar aquesta afirmació meva l’altre dia a la tertúlia cafetera de la Mona. Astorat davant la “pitada” monumental, i lluny de donar el meu braç a tòrcer, a mes de reafirmar-me vaig proclamar:
“ i la propera m.i.l.f. serà una reputada higienista bucal d’una prestigiosisima clínica del poble” 
Allò va ser l’acabose, cadires que volaven, carajillets beguts d’un sol glop, galtes envermellides i acumuladors inflamats…. Les grans patums de la colla s’abraonaven sobre mi, tot dient que n’hi ha milers i milers de dones molt mes eixerides i atractives que les que jo vaig esmentar. Però cap nom me’n van saber dir. Es per això que contro i surto de manilla,  per fer-vos veure el garrafal error que esteu cometent amb aquestes dos perles del poble. Us deixo dos instantànies obtingudes de manera totalment licita de les dos esmentades ,present i futura, milf’s.
 I si teniu valor, i ho dic mirant seriosament a càmera, “desmientamelo”.


(La M.i.l.f. del present alli te pille alli et cabalgue)


(la del futur abans de l'abraonament)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved