Rien ne va plus

Vaig passar tot el dia neguitós. Recreava tridimensionalment al meu pc volees amb angles inimaginables. Calculava mentalment tots el moviments possibles al llarg i ample de la pista. Sospesava la possibilitat de que vinguessin dos atractives mordiques que volguessin jugar al strip pàdel, que es en realitat el motiu pel qual em vaig apuntar a la nova moda Traussiana.. Però res mes allunyat de les meves cabòries que aquest joc que en comptes de pàdel podríem rebatejar, tal com va dir el conseller d’esports en el seu moment, com el Tennis per a maldestres . Mariconada de joc on val tot el camp, les parets també conten, el servei es en pla Mari Pili, has de vigilar de no fotre barrada, la pilota no bota, no has de tirar ni molt fort ni molt fluix. En fi, que no es per mi. Us deixo el vídeo que vaig enregistrar abans s’esgotés la bateria del mòbil. Son uns quants punts del tercer set, on volíem remuntar.

2 comentarios:

Francesc ha dit...

Us puc ben assegurar que la de la gorra no és la Trausi, de veritat jo hi era!
Presi, no et desanimis, només va ser provar-ho. Ja se sap que les primeres vegades són difícils.
Ànims, jo vull repetir!

pau ha dit...

Joc no ho sé, però espectacle sí que en dóna sempre el Presi: Carrerilles, saltets, gestos...

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved