Padel anyway

Com ja sabeu el Traussi esta lesionat. No te res a envejar al Valdes o al Jesé i fa molt temps que esta en dique seco. Però entre guatlla i guatlla que es cruspeix,  els metges li han aconsellat que torni a fer una miquetona d’esport. Em va comentar que si ens aniria be anar a fer unes partidetes de pàdel que es lo muy muy i lo mas mas. Res a objectar i conte amb el meu vot i suport . Vaig fer una ullada als horaris del Pàdel Indoor Lleida i els horaris de 7 € als que es referia el traussi al güatsap i fer un torneig  tipus copa del Rei tal com ofereixen esta fora de les meves possibilitats.  Es mes vaig enviar un treballador del pieipiei a protestar però no em va sortir el plan tal com ho havia previst.


(la reaccio de que porta la samarreta taronja es de 10)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved