Solsona Cliff

Ja em tornat de Sant Grau. Uns mes sencers que altres. La família imperial al completo portem 2 dies a 38 de febre i a sobre tinc unes agulletes del partit de futbol contra els nens que no se les salta un torero. A part d’això i la visita a urgències a dos quarts de conc de la matinada de Solsona la nit de cap d’any, tot va anar com una seda. Vaig fer 357 fotos que no penso penjar, però si que m’agradaria que vaguéssiu les mes destacades.

Niagara falls
A partir d’una edat, la pròstata comença a fallar i has d’anar a orinar sovint. Aquest mozalbete no va poder aguantar No em va deixar fer-li una foto de cara però nomes veient el chorro vaig fer be de quedar-me al darrera.


Moreno Kubala i Cervos
Menudo crac vàrem descobrir el dia del partit contra els nens. Lo menos va fer set gols, regates, xilenes, infranquejable en defensa i letal al atac. Se’l veia a la seva salsa.



Calentets 
Això i les copichueles son els culpables del meu constipat. Claro calentet a dintre sortia a fora al carrer i patamat trancaço cap el pla.




ecce homo
Gairebé se l’emporta cap a casa a aquesta simpàtica guineu. Esta fet tot un Frank de la Jungla lo Petxo.



En fi les altres fotos ja les visionarem tot sopant algun dia. Els de l’excursió ja us les passaré

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved