No hay dos sin tres

Estic com lo rei d'espanya., malaltó i calentorro. No, no m'he fracturat la pelvis, cosa que faig anar molt de tant en tant. On tinc mal es en les meves poderoses i mai ben mesurades mandibules. Tinc una dolencia Peridental que m'impedeixen d'exercitar dos de les coses que mes m'agraden, el menjar i el parlar
Es per aixó, aprofitant que Don Pablo no hi podia ser, que el Sisco encara es convalecent despres del seu traumatic pas per l'hospital, que el JOan no hi es i que jo estic patxuxet, que es suspen novament el sopar.
Eis que si el voleu fer la Mími estarà encantada de la vida. Demà després del bàsquet faré una roda de premsa per respondre els vostres dubtes. He dit.

(un pelet mes tapada anava la meva...aquesta deu estar al Reñe)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved