A nosecuantos minutos

Tornat ja del meu periple per La grand France, us he de comentar que torno amb un parell d’amics, en Michelin esquerro i en michelint dret. Quin fart de menjar nois. Lluny de pujar El Plateau de Baille, just el dia que volia anar va i es fot a ploure ben cert es que tampoc em vaig endur la bicicleta, vaig anar fent cap a tots els restaurantets i paradetes de la comarca, fuagrás, fromaig, fuet amb ametlles, pa boníssim i milers de mariconadetes varies que van fer del viatge una autentica delícia. He de destacar sense cap mena de dubte la Cassoulet du pays, semblant a l’olla aranesa però sense caldo, MMMMrmmmfs per rechupetegarse els dits set vegades. Altre cosa que us vull dir, 
wahle tails 0, camel toes 0, muffin tops 15, m.i.l.f.’s 2, g.i.l.f.’s 45.789, un dramon.

 ( Vaig menjar-me la meva i la de ma cunyada jur jur jur)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved