LOS MADRILES


Per saber a on proposo i així informar-vos de com és el lloc, on està i quan pot sortir la broma us adjunto una mica d'informació de l'Hostal i Aparthotel Alhambra de Madrid. Així com també un extraxte dels horaris i tarifes dels AVEs. Veureu que els que tenen preus a la dreta, són els econòmics comprant-los per web i amb antel.lació.












Anada:




Tornada:
Per cert, l'opció de Logroño, no la descartaria si interessés a la majoria, ja que també ofereix vàries possibilitats, cata, bodegues, gastronomia, activitats esportives, rutes a peu, poblets, i també pot sortir econòmic, així com el transport hauríem d'agafar cotxe propi, i és un gasto menys, així com tampoc queda gaire lluny.

Aquí queda la meva opinió.

3 comentarios:

El Faraó ha dit...

Per econòmic, salvatge i fora de mides en proporció preu/tones de diversió son els slamers de Salou, rumiem-nos-ho. A Logroño, veig massa tast, bodeguisme, gastronomia vinitos, etc, etc i jo ja estic a 68.3 i aquest excés seria un cop de moral per la Paulina. Per cert els horaris dels trens no es veuen un pijo. Perdona per editar lo de les fotos però crec que així es veu una miqueta mes curiós. Per lo demes un excel•lent treball d’investigació segueixi així que arribarà força lluny. El meu vot per l'hostal Alhambra.

Txema Serrano ha dit...

Si ens em de queda a la península, passo d'anar de tast de vins per demanar aigua.
El meu vot és per Madrid, fins i tot avui el Vidal Vidal en parla bé a la seva habitual columna del Segre.

Francesc ha dit...

Jo també em decanto per Madrid, allà hi ha de tot i força.
:)
:P

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved