Diccionari musle-català, 1a. entrega

Se m'han derramat les patates expressió. S'empra quan a hom li cauen les patates xips al terra i no les pot aprofitar. Es pot aplicar a les cornes i els ganxitos.
Derrame m. Atac de nervis provocat per la caiguda de les patates xips al terra. Exemple; pobre, se li han derramat les patates i ha tingut un derrame. L'han ingressat a l'Arnau. Evoluciona favorablement.

Coprabo m. Coneguda cadena d'hipermercats comprada recenment per l'Eroski. Exemple; vaig al Coprabo a comprar, quans rotlles de WC porto? Porta'n cent que tinc diarrea/ Terreny de sabana a Golmés on l'Orzowei caça per alimentar la seva família. Exemple; he anat al Coprabo i m'he trobat a l'Orzowei camuflat a la secció de congelats./ Catxodrom. Exemple; m'agradaria anar a catxar al Coprabo, vol venir algú? ningú?

1 comentarios:

Francesc ha dit...

Molt bé, molt bé!!
Ja era hora, feien falta discursos com aquest.
Esperem que continuïs amb aquest diccionari muslià que tots esperàvem en candeletes.
Benvingut de nou al bloc!
I que la teva obra, Asurbanipal, sigui ben prolífica!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved