La llei Bosman

Tots aquells que gaudiu del bàsquet de la Salle dissabte rere dissabte, m’haureu de disculpar. Jo creia, santa innocència la meva, que no havia res mes poc entretingut que quatre quarentons jugant al basquet, dos contra dos, palo, sorry, dentellada perqui, ruptura fibril•lar perllà. Però resulta que aquest cap de setmana, després d’una nit de sopar amb el Tito Sebas i el Traussi, aquest últim em va convidar a la llotja presidencial del Golmés per assistir a un partit de futbol de veterans. Tot xulito jo em planto al camp a les 10:30. Un fred que pelava castanyes, de les de menjar no de les peludes, Quatre gats de públic i màxima tensió avantmatx. L’àrbitre xiula el inici i es aquí quan em vaig tenir que aguantar els ulls amb celo. Mare de deu senyor, voluntat no se’ls pot negar i a mes els admiro. Quina banda, tant els de Golmés com els de Lleida. Ni dos passades seguides, ni un esprint. ni una paret. En el ratet que hi vaig ser,  assistí a unes quantes ruptures, una de greu, uns remates al arco iris que ni els de L’Espanyol, uns quant cagonslamarequevaparirelterrailesputesbotes.   Això si, el nostre company Trausser  amb lo disset a l’esquena impertorbable en la zaga, a sobre va marcar el gol de la victoria , potser va córrer uns trenta metros en 20 minuts, tot un record segons el lateral esquerra. alies el 5.
Res,  un altre esport desestimat. Per quan la botifarra, el remigio o el cinquillo olimpics?? 

(noteu com els pantalons del 5 són lentament abduits)

(foto digna de cromos Panini)

2 comentarios:

Pau ha dit...

El número 5 és el gran HRISTO, àlies del regidor d'esports de l'Ajuntament de Golmés. Qué lo sepas...
Ah, enhorabona al gol·lejador!!!

Francesc ha dit...

Bon reportatge !!!
Estem a una edat que no podem pas demanar massa puntes de velocitat, però es tracta de ser-hi només.

Al Homer Simpson també se li ensorraven els calçotets dins les carns del cul, jejeje... Quan surten deuen dur unes bones anxoves !!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved