Barcelona, Big City

El tió de la casa Imperial, ens va cagar 3 dies per la ciutat de Barcelona. Hi han hagut dos monuments que m'han tallat la respiració. El primer es les columnes del temple d'August, al bell mig del ciutat vella, en un carreronet esquifit, sense publicitat ni turistes ni res de res, 4 columnes de 10 metres d'alçada en el pati interior d'una caseta. Despres de visitar Barcelona centenars de vegades era el primer cop que els veia.


El segon, i no per això menos important, es aquest monumento andante que vaig portar al davant durant uns brevissims 15 metres, fins que la meva santa em va fer notar que em regalimava una mica de babeta per la comisureta del llavis i que, a mes,  haviem de girar a l'esquerra. 

(quina cedencia en el pedalio i quin moviment de melena nois)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved