The hell's edge

Ja em perdonareu l'expresió però em podeu dir en quina birria de poble vivim? Ahir, aniversari de l'hereva universal varem decidir de sortir a sopar, mes que res per fer alguna cosa diferent. Agafem el cotxe i ens dirigim al Breiko;
- Ospedrer - exclamà la meva senyora - es tancat
- El Bar del canal també - vaig respondre
Anem al Xino Susana,  tancat. Al resquitx closed. Al big ben ferme. Al Kebab era obert peró els restillos de carn que els hi quedaven al pinxo feien esfareir. Vam tirar cap l'area de Vilasana, on tres camioneros petaven la xerrada i la brasa apagada. El casa nostra de Fondarella tancat. La bota de l'avi, tancada  al wok per evitar represalies de l'amo de la bota no vaig voler entrar, la fonda Jardi i el xiroia i el com a casa mas de lo mismo, Tancat, tancat, tancat.
Es a dir que si per hache o per be has de sopar els dilluns a Mollerussa ho tens clar. Al final Cap cots i derrotats varem anar a casa intentant vendre la moto a l'hereva que com era el seu aniversari tothom feia festa, cosa que no va colar. Sort que la meva imitació del ball "mosa mosa" del michel telo li va passar l'enfado ja que ens tenien que venir a veure els tiets de Golmes i els hi vam dir que no vinguessin perque sortiem de parranda.
Quina enveja dels de la gran capital. Alla a les sis de la tarda ja pots sopar on vulguis, del tipo de menjar que vulguis.
En fin no queriais democracia, que diria en Jep Cabestany (que es parent del conseller d'esports?) pos tomad democracia. 

 (Barcelona: Entença cantonada Aragó)

3 comentarios:

Pau ha dit...

agafem el cotxe i ens dirigim al Breiko?? si hi ha 25 metres caminant...

Anònim ha dit...

Segur que li feia més il.lusió al pare sortir, que a la nena. Que això no és Brcelona?

El Faraó ha dit...

sisisi 25 metres amb lo fred que fotie s'ha d'anar amb cotxe amb la calefaccio a tota castanya.
i si, sempre estic a punt per sortir de marxa iupiiiii

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved