Proposta per divendres nit !!!!!!!

Bones, tropa

Ahir mentres ens refrescàvem i gaudíem de les vistes excepcionals a les piscines de Mollerussa, vàrem tenir una reunió a tres bandes, l'assessora del Sebas, el Martí i un servidor. L'emperador com sempre i fent poble, estava absent, ves a saber, si a les piscines de Golmés o la nude beach,...
D'aquesta reunió es proposa de fer un soparet (poca feina, demanar unes pizzes al Pizzis i anar a comprar beure i gelat a la tarda i demés) el pròxim divendres nit dia 27 d'agost. Com a preludi dels actes institucionals que s'estan barallant pel setembre i despedida de l'estiu.

Lloc: Casa meva, més concretament al jardí.
Hora: Al voltant de les 21h. (es concretarà més endavant)

S'agrairia confirmació, ja que la meva infraestructura mobiliària permet un cert nombre d'assistents i si som més hauria de demanar alguna taula i cadira més a algun voluntari.

Per cert, perquè ningú tingui sorpresa al venir, el sopar és AMB CANALLA INCLOSA !!!!!!!!

Hora per anar a comprar: DIVENDRES TARDA A LES 18h al PLUS FRESC. Si algú amb l'excusa de que té canalla, hi ha un petit boti-boti fenomenal per tenir-los entretinguts i comprar tranquil.lament.

Sobretot, feu còrrer la veu si us trobeu algú i CONFIRMAR ASSISTÈNCIA.

3 comentarios:

Anònim ha dit...

La Sra. del President i l'heredera universal s'apunten.

Txema Serrano ha dit...

Jo em quedo al poble que venen els "Hotel Cochambre" i tinc alguna remotíssima oportunitat de pillar catxo.

Francesc ha dit...

Hola Albert, trobo molt encertada la trobada com aperitiu del sopar OM. Pots comptar amb el Francesc i la Mar, tot i que la Mar farà tard, cap a les 10.
Divendres vindré a comprar si fa falta també i si necessites cadires en tinc de plegables que podré portar.
Deixa cantar al Presi, es veu que això que muntin sopars altres no li acaba d'agradar.
Potser estàs presentant la teva candidatura Pioline???:)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved