Bend It Like Beckham

Com ja sabeu, i si no ho sabeu us ho explico ara mateix, tinc la intenció de adoptar el pentinat de Gerard Quintana de cara a la propera temporada,(encara que ma germà ja m’ha dit que de Gerard quintana res de res, que com a molt Camaron de la Isla i el Pkto diu que semblo un serbo- croata despistat). Be això són figues d’un altre paner. El que us vull demanar es que m’ajudeu a resoldre un greu dilema que se’m presenta. Tots els dissabte,s a contracor tot ho he de dir, vaig a jugar a bàsquet a La Salle. L’altre dia el conseller d’esports em va insinuar  que comprés una beta de calça tot emulant Sergio Ramos o qualsevol altre pelut de la lliga, per aguantar la meleneta.Però després del gasto de les obres del pis no tinc ni per pipes. Ja que permis per mangarli unes calces a la dona no en tinc ,només em queda desmuntar un dels meus apreciats calçotets, amics inseparables que m’han fet costat a les dures i a les madures al llarg de la meva vida. Ara us presento els quatre triats a sacrificar. Penseu que tots ells porten mes d’una dècada aguantant lo indecible i es per això que no puc decidir la mort de cap d'ells Si us plau, digueu-me quin desmunto i el proper dissabte tindre beta de calça al cap.

Boxer imperator: Big ben anys noranta, era la moda d’aquell moment, suelto i fresquet.



Slips cachemira: any 87 ma mare m’els va comprar a mercat. Aguanten lo just per trobar-te comodo.


Homer’s Simpson underwear. Anys 2000. Treballant de xofer tantes hores al camió el coto es lo millor que m’anava.


Jim’s Collection: segundo del noventaitres. Epoca mili, Marcadors i apretadets. Los d’artilleria erem així.


Ja sabeu. E-mail ràpidament a presidència, que els tràngols com més aviat millor.

2 comentarios:

Pau ha dit...

no cal que hi pateixis gaire. Tot sembla apuntar a que amb la primera suada i lo resseques que deuen estar les gomes se t'aniran desfent a la voss de arrr... Comença pels que vulguis que cada setmana hauràs d'estrenar goma nova, bé, nova, nova....

Francesc ha dit...

Jo frisaria per veure la goma dels calçotets de ca la Brígida, estil Homer Simpson, al teu cap.
El meu vot és per H.Simpson.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved