Blondi Bich

Des de el gabinet de premsa de presidència desmentim rotundament la falta d’esma del president en la introducció del seu cos en aigües per sota de 30 graus. Res mes lluny de la veritat. Ara , tot intuint la  pitopusia, em deu d’haver canviat el termòmetre corporal i puc suportar temperatures d’extrema fredor. Per mostra un boto. En el meu viatge per preguntar-li lo del candelabro al conseller, vaig poder banyar-me a les fresquetes aigues del Pacífic. Mssss delicioussss

 (fresqueta però be.)

2 comentarios:

Anònim ha dit...

No et vaig veure pas per allí al costat. La teva pitopàusia et provoca atacs de photoshop?
O potser estaves per allí amb les noies que feien fitnes per la platja amb les malles ben arrapadetes, aisss, presi....

El Faraó ha dit...

Uiiis quin atac mes gratuit. Sapiga senyor, que vaig volar amb tiger air lines fins Mollerussa. Ho pot comprobar quan vulgui.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved