Hora Zulu 13:27

Ahir, 13:27 hora Zulu tot ficant-li l’agenda al dia al jefe i que ara aprofito i us comento:
1- Em vaig trobar al Marti i m’ha dit si volem fer un dinar a la mansión de veraneo el proper 12 de setembre.
2- El conseller d’esports ja es a casa sa i estalvi,i que no, no ha fet el candelabro
3- Lo Traussi es de vacances tot preparant la propera temporada de futbol sala. Si algu necessita quelcom no cal mes que trucar-lo i l'ajudarà.
4- El Cuc encara es viu, me’l vaig trobar al club de tenis amb la família, tot i estar amb el mono de bàsquet.
I tot d’una, en un requiebro d’aquells que feia ell quan encarava al Motxo, que per cert vaig avançar la setmana pasada tornant de Cambrils , em diu dit tot seriot:
Que no es hora de fer un sopar only men?
Apa animeu-se, que lo de la poma i la pera ens te molt tensos al piepiei. A mes, les poloneses que han vingut enguany,de 7 no se salva ni una. Són dos abueles,  una difícil de veure , tres amb el seus homes i una divorciada, que es l’única que amb la que aniria a fer una pepsi-cola. 


4 comentarios:

Francesc ha dit...

Endavant amb el sopar, ja en tinc ganes de veure com està la penya i de menjar alguna cosseta més que cangur.

Pau ha dit...

a partir del setembre, el que vulgueu. Per cert, ben trobat el Fco. F. (alias FILF)

Txema Serrano ha dit...

Per mi bé, com sempre...per cert Emperador, no em podries donar el telèfon de la pepsi-cola, perque és que noi, porto un estiu!!!que si no millora amb el que resta...

pioline ha dit...

Endavant amb el sopar, per a mi els dissabtes disponibles comencen el 18 de setembre.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved