LA MÀGIA DEL MOMENT

Només dir-vos que d'aquí unes setmanes i en dijous, col.laboraré amb el microespai "El club dels poetes desconeguts" dins el programa els matins de tv3.
Espero que no passi com aquella tarda de diumenge amb el cuco i el Jaume Pou on vaig acabar cridant "...esto es por Nicaragua. Eh! porque es esto mecaguendios", en un programa de Ràdio Ponent on vam trucar.


Que em porti la màgia del moment
quan et tingui, bell monument,
serà poseïr-te aquells instants
i ja no m'importarà el quant,
ni que jo sóc només un de tants.

4 comentarios:

Francesc ha dit...

Caram Txema,
bona aquesta nova!!!
Estarem a l'aguait.
:)

Pau ha dit...

bé, ja avisaràs quan sigui el moment exacte. Només un consell: no hi facis sortir el poema de S.D.P....

El Faraó ha dit...

Primer felicitar-te enormemisssimament. Després només puc discrepar amb l'anterior comentari. Si vols fer el salt al Salvame. D.E.C. i apm has de fer sense cap mena de dubte el S.D.P.

Francesc ha dit...

Estic amb l'emperador, no podem anar amb nimieses.
De cara al gra fort, Poema SDP!!!
És el que ven.
:P

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved