Estoy loco por el curling

L’altre dia a l’entre pa i pa em queixava amargament de lo avorrits que són els jocs olímpics d’hivern. Si deixem de banda les aubertures de les patinadores de gel la resta es ben tediós. Però vet aquí que ahir per la tarda, mentre covava el constipat vaig ensopegar amb el curling femení, esport adicctiu akope, i de veritat que em va agradar. O potser era l’efecte del paracetamol, el ibuprofeno i el vivapurubs que m’estic prenent pel constipat, que em fa veure coses, com el nen del “sexto sentido”?

  (Xina vs. Suïssa vaig veure)

Aquest melocotonazo que us deixo per acompanyar la foto  sonava als seixanta, Canvieu Tenis per curling i a ballar.

1 comentarios:

Francesc ha dit...

A veure si contactes amb elles i podem muntar un partidet de curling un dissabte tarda, vaaaa... fes un esforç Presi!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved