Al cole

Per fi s’acaben les vacances de Nadal i les criatures tornaran al cole. Des de el 19 de desembre que els nostres estimats professors s’estan tocant la pampa ( el Paquito i el Bono han recorregut del numero 25 al Peraire la distancia equivalent ha anar a Karnak, i el Super ministre se l’hi han esborrat les yemes dels dits de tant teclejar) . Però no els critico no, tot el contrari els hi dic si senyor, ho teniu molt ben muntat i jo, ara que estic a l’atur m’adreço a ells per preguntar-los-hi ...Que els hi puc enviar un currículum per si de cas els hi fes falta un secretari?. Mentrestant engego la conta enrere per deixar dema a les nou al Compeu Faba, tal com diu la meva heretera universal digna successora de son pare en innovació lingüística.



(jo ,de jovenet, volia una melena com la del Joey Tempest)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved