224

Voltant per aquestos blogs que nostre sinyor a posat a la xarxa i que habitualment visito, o vaig a parar de casualitat, vaig trobar-me amb un que contestava a un Meme que li havien enviat (aqui un i aqui un altre i molts mes si aneu lligant cliks). Es tractava de citar a les protagonistes femenines de series mes de requetetxupete que recordessin. Tots, o gairebé tots, anomenen a les mes majes, fines i elegants de les noietes que apareixen, que no ens enganyem , son les protagonistes de les series d’actualitat. Com a bon quarentenari que soc no els hi faig escarafalls però vull publicar la meva pròpia llista, ja que de fet, a part de documentals a la 2 d'animals sol miro series de riure a la tele.

5- Vanessa Williams ( Març del 63 ) com a Whilhelmina Slater a Ugly Betty.

4- Lisa Edelstein ( Maig del 66 ) com a Lisa Cuddy a House.

3- Patricia Heaton ( Març del 58 ) com a Debra Varone a Everybody Loves Raymond.


2- Julia Louis-Dreyfus ( Gener del 61 ) com a Elaine Marie Benes a Seinfeld.
1- Debra Messing ( Agost del 68 ) com a Grace Adler a Will & Grace.


Ale 224 anyets d'increïble bellesa sense parangó possible

2 comentarios:

Francesc ha dit...

Ni una, no en conec ni una.
Deu ser que no miro massa la tele i menys aquestes sèries carrinclones.
Jo miro Aida amb el super Luisma i el Mauricio Colmenero, i també Cámara Café amb el Super Jesus Quesada i el seu tocotó.;)
Es lo que hay.:) :)

El Faraó ha dit...

Mmmmmm Aida en Boles. Calla, calla que ja em ve el palotisme.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved