El Robobo del Didiari

Després que el president marxes a conseqüència, diu ell, d’un lleuger mal de cap (va prendre dos glopets de vodka amb llimona) es va posar en marxa el dispositiu “L’òliba torna al niu”, operació de seguiment muntada pel C.S.I.O.M., sota el comandament d’un històric aliat del club “El Fulla” (l’autèntic, no l’imitador). Sabedors de la malicia del president que sempre en prepara alguna es va decidir de muntar el seguiment del Cabdill per evitar conseqüències greus pels membres de l’oposició. Aquest es l’informe que va fer arribar el Fulla (l’autèntic, no l’imitador) a les dependencies secretes del C.S.I.O.M.

3:00 a.m. L’objectiu surt del Look. El començo a seguir dissimuladament. Faig la primera foto per confirmar que es el president. M’agrada molt el seu traje on l’haurà comprat ? Preguntar-li després.


3:17 a.m. L’objectiu fa una parada en un portal. Crec que es l’hora de donar-me a conèixer i esbrinar el que pensa fer. Em fico una disfressa perquè no em reconegui i em presento. Perfecte ja es meu, no sospita qui soc i m’obre el seu cor. Diu que esta sol, que el poder crema molt, que es veu com el nou fürher del Pla, que des de el dia que el van cridar per abarrotar l’as d’oros en una jugada de Botifarra va jurar que es vengaría i que ara era el moment A mes, en una revelacio feta per en Carlos Jesus , es veu com portarà al club mes enllà de lo que ha estat mai, però que abans ha d’acabar amb tota l’oposició i avui te un pla malèvol per enfonsar al presumpte líder que li fa la guitza fins ara. Li robarà el diari i publicarà els seus bruts assumptes a internet. Tinc els pels de punta després de l’explicació



4:31 a.m. Després d’un llarg discurs li faig creure que m’ha convençut i em presto a ajudar-lo en el robatori. Li dic que al cotxe tinc mes disfresses i que li puc deixar alguna per que no el reconeguin, es un home molt popular i hauriem de passar desapercebuts. Agafem unes de discretes i anem cap a casa de l’opositor.














(a l'esquerra , el president a a dreta jo, "El fulla")

Li queda que ni pintada. Mmmm que guapo que esta. Estic per trair al C.S.I.O.M i passar a ser un dels seus noiets.


4:48 a.m. Ens esta costant arribar. Tothom ens pare pel carrer, no se perquè. Es un home amb un gran feeling Tots criden i embogeixen Es el problema d’anar amb un home tant conegut.



( Imatge presa en el carrer Florida cantonada avinguda del canal)

5:52 a.m. Arribem a casa de l’opositor. Ara comença lo dur de debò.

5:53 a.m. Truquem. Ens obre l’opositor mig adormit i no ens reconeix. Li diem que som representants de “ABBA el musical “, que l’hem vist ballar i que el volem contractar. S’ho traga i ens fa passar perquè primer li ha de preguntar a la dona si el deixa venir.


5:57 a.m El president entra furtivament al despatx de l’opositor. Busca i rebusca entre milers de vídeos de asiàtiques en boles , d’etapes del Tour i de la Vuelta fins que troba el veritable sant grial de l’operació : El Diari.
Èxit en l’operació “Robo del diario”. Sortim disparats de la casa, mentre veiem com l’opositor es dorm fent les maletes.



6:00 a.m. Ens tornem a canviar de disfressa per evitar que ens reconeguin per si de cas avisa als municipals.. Ens diem adéu. Li deixo la meva targeta per si de cas el nou fürher em necessités.”

















(el president i jo mateix un cop canviats de disfressa)

Ha estat un cop molt fort la pèrdua del diari personal. No sabem quin us li donarà el Fürher. L'anterior crònica que conta extreta del diari es certa. El president mai a tingut gracia ballant i per això intenta ridiculitzar als opositors , però tranquils, sabem que estem fent la feina ben feta i ben aviat haurà de claudicar.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved