Kenenisa Bekele

Pels que no  em seguiu al feisbuc o tuiter us informo de la meva última venada. L'altre dia va venir a sopar el meu germà que ara ha descobert el fantasbulos mon del correr esventadament per qualsevol lloc , lo que els modernos diuen running, i em va desafiar a correr els 10 kilometres per sota de 50 minuts. Challengue accepted li vaig espetar entre sant miquel i sant miquel. Avui ja he posat fil a l'agulla, i a la espera de la sentencia del conseller d'esports i saber si es bon principi o no, us comento que parteixo de 5,606 kilometres en 30 minuts. Tambe li demanaria que em fes un pla especific d'entrenament. Al tanto que em jugo una samarreta gratis del club atletic d'on es soci el meu germà.

(Al final de l'entreno estava un pelet desorientat)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved