Desafio Total III

Tinc el punter del ratolí, no confondre amb la punta de la titola, sobre el boto d’acceptar en una cursa popular, concretament en aquesta. 

http://www.lleida5k.com/


Com he arribat fins aquí, us preguntareu estranyats? Anar fent el xulito amb ma germà, neo corredor sabelotodo, venga a dir-li que estic que me salgo de los registros, anar fardant de extraordinària forma física, que si entreno amb el conseller d'educació dia si dia també fins que al final em va dir que ell per creure-ho necessitava una marca oficial i que com mes aviat millor i la primera cursa que hi ha es aquesta. Ara amics, socis i patitzants ve la meva crida. Necessito un parell de llebres o un parell de gregaris de luxe que em portin en volandas a la meta de Pardinyes i fer una marca que em permeti encarar el dinar de Nadal i de sant esteve amb superioritat en el debat de marques i defensant la Nostra quinta com es mereix. La cursa es el dia 1 de desembre i regalen, regalar no es del tot correcte has de pagar 11 euros d’inscripció, una samarreta tècnica, guants. Caldo Aneto, chupa-chups, que no chuparte el chup i mes coses. Encara estic a temps de simular una lesió la propera setmana al basquet quelcom del tipus explosió de ròtula o un trencament fulgurant dels isquiotibials difícil de detectar en les radiografies. Espero el vostre suport.

 (llebre pels 3 minuts)

1 comentarios:

pau ha dit...

Un nou runner quarenton... On anirem a parar??

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved