Cuenca que bonita es

L’altre dia, el dilluns, vaig poder fer la meva 37 ena fantasia eròtica, estar en una habitació amb el ciruelo al aire i quatre dones al meu voltant mirant-me. Llàstima que m’estaven preparant per fer-me lo de la panxolineta. Us he d’informar que vaig superar la prova medica sense cap problema físic ni psicològic.
Jo, com l'Antonio Recio, tinc un sistema de defensa ancestral que em fa tancar l’ojete davant qualsevol atac exterior. Patia pel moment en que la doctora em digues 
ara guapito de cara relajate que te voy a poner mirando a Cuenca.
Però resulta que van anestesiar-me una mica del tot i desprès de sentir dir a la doctora que potser em marejaria i millor provar de dormir vaig quedar-me roque i vaig despertar ja al costat de la meva santa en un quartet amb el ciruelo ja tapadet. Encara espero que em confirmi qui el va tapar ,si  ella o les de la prova. 

 (es van voler una foto de record)

1 comentarios:

pau ha dit...

què t'han fet una colonoscòpia?

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved