No és pel cul de Malena Costa

Tenim al presi en hores baixes?
Què passa en el sí del club Only-Men?
Està tot aturat.
Vinga amunt !!!

Es veu que estan de moda els culs aquestes setmanes.
Per il·lustrar el post posarem el de la Malena Costa amb els seus leggins, però el que a mi m'ha fet patir ha estat el meu.
Un abscès perianal (no ho busqueu al google imatges, que potser caureu rodons) em va fer veure les estrelles no fa massa dies. Una intervenció quirúrgica i tot al seu lloc. Si hi ha algú interessat li puc mostrar el quid de la qüestió.  Ja no em fa res baixar-me els pantalons i que dos o tres s'ho mirin, prenguin notes i posin els dits per allí.

Dissabte diuen que hi ha sopar a ca la Mimí !!! Allí estarem.
Ah !!! també es reprenen les sessions de bàsquet dissabtil . 

3 comentarios:

El Faraó ha dit...

ens fem vells,quan no es un nab es una col o algo per l'estil. Jo assistire gustos a l'exhibició del seu finstro duodenal però al sopar causaré baixa pels motius que mes a dalt indico.

El Faraó ha dit...

Ojo que me deixat de comentar lo important.
Imagineuse el pedazo de camel toe que ha de portar pel davant!!!!!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per l'esforç de desenvolupament per discutir això, em sembla molt important això i com estudiar molt més sobre aquest tema. Si és possible, a mesura que adquireixi experiència, et faria res l'actualització de la seva pàgina web amb una gran quantitat més informació? És molt beneficiós per a mi.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved