Natsuko & octopusy cat

Vaig quedar paralitzat al llegir "asiàtica" al comentari del conseller d'esports en el post anterior. Una asiàtica per Mollerussa amb los baixos sense pixelar al Poble i jo tancat a casa???
Inconcebible. Vaig començar a investigar a veure qui carai era.
Espectacular, em deia el Traussi. Delicatessen de xuxi deia, el Cuc. Deixava entreveure una poteta de pop per sobre de la whale tale, em comentava el conseller d'esports per fer-me goleta......
Resumint la susodicha japoneseta es la Natsuko Sugao, potser l'única asiàtica que no surt en pilotes per la xarxa. Un cop vista torno a dormir tranquil, encara que en els meus somnis en lloc de tocar la trompeta, la Natsuko toca allo que no sona. 


(trenta no se quants minuts amb la trompeta a la boca de patac en una canço srluuupsss)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved