15-M al club

Ahir, el nostre club va tenir el seu propi 15-M. 6 insurgents, 6 indignats, 6 perroflautillas, 6 visionaris àvids de poder,  es van revelar i van decidir fer un sopar. He fullejat el segre i la manyana a la recerca de disturbis nocturns al carrer, he trucat a hospitals i comisaries, a pubs i clubs d'alterne, i res de res ningú en te constancia d'ells.
En fi ardo en deseos de veure les fotos, a qui van criticar, quins piropos li van dir a la camarera, quants cargols es va fotre el Traussi, llegir un resum de les converses, dels videos dels bailoteos al gat negre al martins o a la Manolita.
Hi haurà hagut cop d'estat ? Perillarà el meu càrrec d'emperador vitalici?. Ahir vaig veure molt suelto i esvalotat al meu fidel adlater, però potser era perque portava un jersei afelpadet que feia pujar la temperatura 12 graus a la temperatura ambiental en un radi de 2.53 metros amb ell com epicentre.
En fi a veure si al proper hi puc assistir.


( em costa d'esbrinar qui deu ser el power ranger rosa )

2 comentarios:

El Faraó ha dit...

Al tanto..no eren 6 eren 5. Finalment el meu estimat i mai ben prou valorat jefe no va poder anar.

Francesc ha dit...

El que va passar la nit del 12M allí es queda !!!
Només un parell de pistes...
Ben tipets i una asiàtica.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved