Vengavengavengavenga............

No se perquè tant d'escandalo amb els dopatges dels ciclistes. Lo xulo es veure’ls sirgar costa amunt a les tardes de juliol. Si no anesin una miqueta carregats una etapa en comptes de durar 5 hores potser sortirien el 7 de juliol a quarts d'onze i s'acabaria el 8 a tres de nou i televisivament això no es rendible. Si no que li diguin al conseller d'economia el famós dia de la pujada al Almenara. Va ser la substancia dopant la causant del malestar estomacal que gairebé va arribar a hipopotasemia? O que m'ho preguntin a mi (vease la micro volta) on vaig patir una visita del tio del mazo després d'esmorzar sa i natural en comptes de foter-me un bon carajillet i unes seques amb botifarra tal com fan els del grupetto del Traussi.Jo nois mal que us pesi estic amb lo Contador, amb lo Valverde, amb lo Heras, amb l'Arsmtrong  i tots aquells que tiren amunt amunt i no hi ha qui els pari, ja que segur que els altres tambe van xutats. He dit.

(miratel aquest, quants en deu portar a sobre?)

3 comentarios:

pau ha dit...

Sense que serveixi de precedent, jo també estic d'acord amb l'Emperador.

Anònim ha dit...

Uiiiss...
No podem pas anar bé amb aquests pensaments.
On està el fair-play?
On està l'essència de l'esport?
i l'ètica esportiva?

El Faraó ha dit...

sr/a anònim No serà pas voste la mare rectora del col.legi del carme per una casual?

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved