Catalunya Directe


Alguna cosa esta passant els dissabte en el Pabellón maldito. Lluny del bon rotllo que existia, els “sorry” després d’un palo, el "ha sigut basquet" encara que hagués personal, el “si..., es fora meva” encara que fos dubtós …aquest cap de setmana quelcom ferotge va passar. Cap dels implicats vol parlar, tot es rumorologia pels no assistents al encontronazo. Pel que he pogut esbrinar, el Cuc i el Traussi es van embrancar en una baralla sense igual, que riu-te’n tu de les del Goku i el Satanas Cor Petit. 
Segons el Petxo i el Conseller d’esports,  van explicar un cop van estar ben asseguts i calmats al bar, que les xispes anaven i venien per tots costats i fins que no va vindre la santa del Traussi i se’l va endur a casa l’asunto no va parar.

Es veu també que el Cuc mitjançant els seu advocat, el Pi dei que va vindre, ataviat amb gorret Lluis Llach, al Pabellón maldito alertat per les veus que es sentien, va presentar una demanda a la comissaria del mossos. 
El cunyat del Traussi va declinar fer declaracions per por a represalies, i com bon periodista vaig voler saber la versió de la part demandada, abans de fer publica a la resta de socis l'ocorregut . Jugant-me la pell vaig fer de reporter a l’estil dels de “España Directo” i vaig aconseguir unes sucoses declaracions del demandat. 


("le haya bebido", ja en portava 3 llavors jo)

2 comentarios:

Francesc ha dit...

Però quantes cerveses portaves ja a aquesta hora mamoncete.
Quan et vaig deixar a les 7,15 ja en portaves 3 ... Un reportero beodo no pot "sonsacar" informació a un home de ferro com el Trausi.

pau ha dit...

no sacaremos el agua clara !!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved