Pre-incripció 2012

Menos mal que tinc el meu adlater que està al cas de tot, i si és en qüestions de faràndula i sopars encara més. Resulta que el dia 7 de març és dimecres. Jo ves a saber perque  el calendari ubicat en el meu escriptori mostrava el mes d'abril, tambe us he de dir que tinc un calendari customitzat amb popes de cantants i les d'abril son les de C.C. Catch cosa que m'alegra el dia en comparació a les de Amaya la de mocedades que és la que surt al març.
Resumint, resulta que el dissabte és dia 10, però el dia 11 tinc jornada de portes obertes al cole de l'hereva universal i no és de recibo que el dia que hem d'encaramelar a les mamàs de p3 per a que vinguin amb els seus retoños al Pompeu, estigui en un estat deplorable i no pugui desenvolupar el meu encant com deu mana.
Es per això que suspenc el sopar, sine die.

 (viu pel carrer ponet i ha fet la pre al Pompeu)

1 comentarios:

Anònim ha dit...

Fuera, fuera, fueraaa !!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved