Xixarel.los for ever

Ahir en el gabinet de govern que acostuma a haver-hi després del partit de bàsquets dels nostres soferts esportistes, un dels membres mes destacats de la comunitat onlymeniana va voler que es fes pales l’ofensa rebuda en una cadena d’alimentació de la veïna localitat de Golmés que no es lo coprabo ni el dia ni el lidel la cosa va anar així. 
Cito textualment la seva declaració:

Molt bones tardes amics meus tots...Hablaré en castellano para que me entienda todo el mundo...(no, es broma però es que l’entradilla del quimet Bodega sempre m’ha fet molta gracia) Estava jo comprant tranquil•lament a La Sirena les meves barritas de lluç, els meus calamarsets a la romana, els meus potatges a la gallega congelats, quan una gran pissarra a em va cridar l’atenció..” Agafi tres pizzes i pagui dos en dies de partits de futbol ” jo pensant en el proper Espanyol – Granada vaig voler informar-me...
- Hola guapa, (soc molt salamero i sempre tiro la canya a veure si pillo catxo ) es per tots els partits aquesta promoció?
- No, nomes pels que juga el Barcça, es que som catalans aquí, sap?
- Ah, vale, vale

Per no armar-li un escandal pago i vaig marxar. Però qui s'han cregut que som  unos xixarelos els de l’Espanyol o que? . Reclamo BOICOT total i absolut als productes de la sirena. Si voleu bon peix o congelat aneu al Segura o al Montilla. 



(ojo que hi ha publi de Beemeuve..tampoc compreu cap)

3 comentarios:

Pau ha dit...

Home, és que la teva pregunta sembla la ja mítica: "lleva suplemento el flan con nata?". És com si hi hagués anat jo a veure si també valia amb els Veterans de Miralcamp o de Golmés... o amb el Gestevet

El Faraó ha dit...

sento contrariat però no soc el protagonista d'aquesta simpàtica anecdota...

Pau ha dit...

com diu el professor De Debò: Misteri resolt !!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved