Berraco's Time

M’estic tement lo pitjor. Dec estar a punt d’entrar a l’andropausa a marxes forçades. O potser no m’estic retrotraient a una època on les senyores vestides eren lo mes. Ara, ves per on, em posa palote mogollon o berraco's king size aquesta senyora. Des de que la vaig veure al Cuni que intento trobar alguna imatge seva en boles (tothom te una foto en boles rodant per Internet i que digui lo contrari miente como un bellaco). Com a molt hi ha un vídeo on va amb tovallola. Massa pistes us he donat per encertar el seu nom i guanyar un estupendíssim premi que sortejaré el dia de la loteria entre els encertants. 

(potser el conseller d'esports que domina el fotoxop 
me la podria pasar a en boles!!!!)

1 comentarios:

Pau ha dit...

Em penso que aquesta és la Montserrat Nebrera, no? No seràs de la seva corda política, Emperador?

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved