Vini, Vidi, Vinci

Nois, estic pocho. Tinc l’esqueleto destemptat. Potser la pneumònia del Cuc es contagiosa??? Recordo haver-li donat un peto a la galta en el dia del nostre rencontre. A falta de 2 dies pel sopar només som 6 personetes. The body ha confirmat la seva assistència. Potser si que convindria aplaçar el sopar fins que tots tinguem l’agenda apunt. He pogut parlar amb el cap dels serveis mèdics del Vilars 69 i m’han dit que ell estava molt animat, que li hagués agradat molt de venir. El Traussi somia amb les guatlles i els cargols i en diverses vegades m’ha demanat de canviar el dia. En Pau ha de remenar l’agenda però pels moviments dels laterals interiors de les butxaques davanteres dels pantalons hagués jurat que volia vindre. Que penseu suspenem o el fem?.

 (El Cuc a la sortida del metge del jutjat)

1 comentarios:

Francesc ha dit...

Cap problema per la meva part, esperem a després de fira.
A veure si els quarentons estan en millor disposició.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved