Ara si

Be amics, després d’un parell de setmanes aprofitant el gantxo del club only-men per derivar visites al verdurayfruta, tornem a la monotonia de penjar pelandrusques i eixelebrats.
El sopar que vam fer, pels quatre que no vareu vindre va ser força divertit, inclús vam estar a punt de lligar al Road, el ministre d’esports i jo mateix, per una m.i.l.f que ens volia fer ballar ben apropet seu. Un cop va marxar el d’esports i em vaig quedar amb la Família Pkto, la senyora va insistir, però em vaig fer el loco que hi ha molta degenerada suelta, ja us contaré.
La visita al expresident, al borde de la mort pneumònica, va ser curta, emotiva, intensa, vam poder jugar una estoneta amb el taller-rentador-gasolinera guisval que te parat al menjador. Com ha canviat aquella casa.
Ha pasat la fira, que amb la fresqueta que ha fet ha estat de lo mes discreta en cuanto a tangues es refereix , i ara tocarà la mona, que lamentablement aquest any em perdre. 

 (mona, mona de melmelada mmsmmsm)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved