Rugbi a Perpinyà

Fascinat, m’he quedat fascinat. Després de la dissertació ahir sobre  rugbi vaig dedicar una estoneta a aquest meravellós esport. El nostre orador d’ahir parlava d’autèntiques moles humanes, el seu coll eren les dos columnes monolitiques de cuixa nivell Traussi feu-se una idea. Descrivia les melés com el xoc entre dos trens de mercaderies , anomenava als 'scrum-half' al 'Inside center' o al ‘Full back' com si hagués compartit vestuari amb ells. Desprès de visionar el vídeo que vaig trobar per informa’m del tema, a mi també m’ha entrat el gusanillo del rugbi així que guarda’m lloc i entrada pel proper partit que vull estar en la melé.



(no veig al samoano enlloc)

1 comentarios:

Unknown ha dit...

Això no és rugby, és futbol americà. Si us plau, canvia-ho que em sento ofès com a jugador de rugby.
Merci!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved