M.i.l.f LLeida poup

Amb la Heretera universal col•locada divendres i dissabte a Menàrguens vaig gaudir d’un cap de setmana de lujo.Divendres sopar d’ampa fins a les cinc de la matinada, despertar-me a les 12:30 tocar-me’ls tranquil•lament al sofà fins les tres, migdiadeta fins les cinc  i tot seguit vaig poder gaudir de lo que es passejar per Lleida de compres nadalenques amb tranquil•litat sense que sembles que estigues marcant al Paquito al bàsquet. Això si, la gent es passa la crisi pel forro ja que al menys tropecentes mil persones varen pensar igual que jo. Tot, tot i tot ple de gent fins las tranques. De Roba a joguines, de chuminades a joieries. Per dir una fins a la Casa Barrio, barreteria per excel•lència a Lleida hi havia gent, ja que vaig coincidir amb un padrí que es volia comprar un barret gris marengo, 36 auros, mentre que el nostre caga tió, el que tenim a casa li comprava un buff i uns guants de la Hello Kitty a la Julita. Lo mes bo te tot unes popes que jo i mig Natura va veure quan una pobre mama s’estava emprovant un jersei i el seu retonyo de patac li va obrir el provador. Veig que l’iniciativa de l’spa ha tingut molt poca acollida i potser s’ha de suspendre , tres i a sobre en Traussi te partit a les sis a Cervera i clar, es imprescindible la seva alineació per tal de guanyar el partit. Ho sigui que ja ens veurem per vacances. Si feu bàsquet i no esteu de pont aviseu-me majetes.



(A Casa Nature donaven pica pica)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved