Ambaixador amb solera

Tots sabeu de la Trama Periquito dos, el terbol asumpte pel qual vaig dimitir al no aconseguir entrades per la inauguració de l’estadi de l’espanyol. El meu contacte en l’operació era un cosí meu, un crack de les públic releisions. El vaig relegar a l’últim lloc en el meu testament per lo malament que em va fer quedar. Però l’altre dia, xafardejant pel feisbuc, que es lo que es fa habitualment al feisbuc, em trobo aquesta foto que el fa pujar automàticament al 7è lloc en la línea successòria del meu imperi i l’autonomeno ambaixador a les Barcelones. I es que segur que es capaç de fotre el braguetaço mes gran de l’historia del nostre club. A veure si em treu de pobre.


(si es que a sobre ens asemblem un munt carambas)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved