Tercer de medicina

Encara tinc el peu a la remanguillé. Si nois, després de un mes encara em dura el punyetero esquinç de turmell que em vaig fer jugant al pitjor joc de l’historia, segurament ideat per Belcebú, Leviatán, Belial, Azazel i Satan un dia que s’avorrien. Una setmana de baixa em donava la Dra. Sánchez i fer repòs absolut. La vaig mirar als ulls i li vaig preguntar amb to dolcet... Vostè no coneix en Petxinho oi?. Tot just quan ja tenia en ment la segona edició de la Micro Volta, amb noves etapes, la pre- campanya electoral amb un parell de festes nocturnes per recaptar fons per la meva reelecció després del bluf de la trama Periquito dos, el assalt definitiu a l’opcio trio i mil coses mes. Totes a prendre pel sac per culpa del bàsquet. Be en definitiva.....ens podrà dir el nou flamant president en funcions quan seran les properes eleccions i on? Si us plau pronunciïs en breu, ja que el meu jefe es una mica torra collonets amb això de les festes i potser hauria d’organitzar-me l’agenda per poder assistir.

(s'acabo, no tornaré mai mes)

1 comentarios:

pioline ha dit...

hi ha una cosa que es diu repòs i inmovilitzat; i després recuperació i més recuperació amb exercicis adients; no panxing i més panxing.
A vegades es confonen els temes.

He dixit. Pioline.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved