Sortida Monestir de Poblet - Mirador La Pena

Doncs si nois, si.
Potser no cal recordar que ahir van inaugurar el Nou Estadi periquito de Cornellà - El Prat i que ho vaig veure per la tele, jo vinga confiar amb el presi i els seus familiars "consíguelotodo" i ja en veieu el resultat. Res de res, amb la il·lusió que em feia!!!

Qui si és efectiu és en Pere D, divendres passat em truca i em diu dilluns a les set et passo a buscar amb el Paco per anar a fer una caminada cap a les muntanyes de Prades, i patam dit i fet.
Avui ales set, puntual com un clau, ja el tenia davant de casa.

Hem fet una caminadeta (plana 25) de gairebé 5 horetes, anada i tornada, des de l'aparcament de Poblet fins al Mirador de Pena i un tram de camí cap a Castellfollit, força xulo tot plegat, ja fa anys ho havíem fet en bici, avui a peu n'hem apreciat molts més els detalls.

CONCLUSIÓ: Què n'aprenguin!!!

1 comentarios:

El Faraó ha dit...

Que be que viviu!!!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved