Cidi o Dividi virtual

Sempre us he comentat que just abans de tancar els ullets al sobre a descansar l’esqueleto carrego mentalment un parell de C.D.’s, gairebé sempre de caire eròtic on surten xicotetes de la localitat o no, trios quartetos o quintetos, grans estrelles de Hollywood i de les series americanes o catalanes i situacions mil que tot Home li agradaria viure. Be he trobat probes científiques que a continuació exposo i que donen peu al que serà la segona línea mestra del meu programa:

2 - Recerca constant i ferma de totes les pel•lícules classificades com a “S” de l’època dels 80, quan em (ens) colava-em al cine Urgell a la sala B a tercera fila, i aquell acomodador calb i amb ulleres m’enganxava i em feia sortir, per a la creació de la BDCOM (Base de dades del Club Only Men) .


(real como la vida misma)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved