Si o no?

Senyors, l'afer Paulina ja s’està sortint de mare. Ja he rebut ofertes de varies revistes d'entreteniment, Nuevo vale, Super pop, Lyly i varies de Letònia i Dinamarca, per tal de fer un reportatge . M'asseguren que serà fi i elegant, posant completament nus jo i Paulina. D'entrada els hi he dit que no, que m'estimava mes veure com reaccionava el gran públic al veure unes fotografies carregades d'erotisme d'uns membres de l'actual govern club, el conseller de justicia i del conseller d'agricultura. Segons la repercussió que tingui, tant a nivell social com econòmic, en podrem parlar i farem el reportatge que sol·liciten. De moment nomes tenim permis per exposar la del conseller de justicia. Mes endevant en plena campanya electoral presentarem la del conseller d'agricultura, o abans si ho demaneu.


(instàntanea pressa durant unes vacances a Turquia)

2 comentarios:

Francesc ha dit...

Jo diria que aquesta foto ha estat retocada, volem la bona, l'original!!

Asurbanipal ha dit...

Hem d'engegar una campanya per recuperar la instantànea original. Em sembla recordar que el membrillo era un pelet més curt.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved