Radicals.

Estic rebent des de el sector mes extremista i radical del club Only Woman serioses amenaces en contra meu i de Paulina (que es el nom que li he posat a la meva panxa). Espero que el club posi en marxa el seu dispositiu de seguretat de protecció per que no ens passi res , a Paulina & me, i puguem continuar coneixent-nos i fent mes gran dia a dia la bonica amistat que ens uneix. A mes amb amenaces no aconseguiran res però amb un suculent suborn potser em plantejaria de trencar amb ella.


(per fi em cap el tatuatge a la panxolina)

1 comentarios:

Francesc ha dit...

Ànims, aguanta els cops com un campió, no et deixis vèncer pas per quatre paraules malsonants. Tu i la teva panxa arribareu lluny. Només cla que hi tinguis fe, en aquests moment inicials força difícils.
Després tot serà plàcid i tranquil, i ja podrà fer vent que a tu no et mourà amb el ventre que faràs.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved