Dissabte de resurrecció

Un cop vaig estar a tres metres de la Sabrina rodejat de 200.000 tios una nit al Big Ben. Però ahir, 22 de març de 2008 vaig estar a 23 cm de la gloria, un cop vaig estar a 1 milimetre però es una llarga historia que no ve al cas. Ahir senyors membres del club vaig tenir el grandisim honor d'estar assegut al costat mateix de la Sophie Evans, cliqueu al nom si es que no sabeu qui es però si no ho sabeu millor que trenqueu el carnet de l’Only men. Que petiteta, que cuca, que maja i elegant. Després de tants anys de veure-la en boles en plan espectacular em va copsar el fet de veure-la vestida de lo mes normalet. La millor excursió de la meva vida sens dubte.

(que si, que es la Sophie. Les altres fotos al mòbil el dia de la mona)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved