Bye bye darling.

Ja tinc en qui fixar-me. Ni Indiana Jones, ni Valentino Rossi, ni Roberto Baggio. El meu nou heroi es en Joan Pedra . Fixeu-vos en les fotos, que si no estan trucades amb el fotoxops, son el meu exemple a seguir.
Doneu una volteta per la seva plana web. Veureu com no es un muntatge tot es maquinetes i exercicis d’aquells que cansen però si em de quedar així de be.... Apa nois, qui tingui panxa que li comenci a dir adéu , que hem d’entrar al quarentenari com una colla de pimpollos. Jo ja estic remodelant el traster per convertir-lo en un autèntic gimnàs. Per cert conseller d’esports, et vas vendre aquella maquina de gimnàstica que tenies en el plató on rodàvem les pel·lícules?.
El miracle encara es possible.



 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved