LA FÀBRICA

Com podeu veure he escanejat a lo bèstia i m'ha sortit també la foto de 5é de bàsica. Jo sóc el que hi ha just darrera de la que ha estat(fins ara) la dòna de la meva vida i a la seva vora, l'eixalabrat del Mestre. Ell va ser el meu veí i millor amic de la infància, ben abans de que es transformés en un onanista compulsiu.
El Petxo a sota la senyoreta Montserrat i el Cuco al costat d'aquell noi tant alt.

VA DE CHEPEROS


Salutacions amb la mirada

seguint els mateixos passos

cap al fitxer, allà a la cantonada.

Pensaments dits en veu alta

i sempre les mateixes queixes,

repetir-les no fa cap falta.

La jornada avança gens fugaç

tots amb un ull a la feina

i l'altre en el capatàs.

Per fi sona la sirena.

(4-5-99)

2 comentarios:

El Faraó ha dit...

que monoooooos, la cara de dolent que feia el cuc es impagable. El Txema en el seu estil de aqui estic jo i, el petxinho es el de les melenetes de samarreta blanca? es que es clavat al moreno de los Pecos.

pau ha dit...

també hi deu haver l'emili march, la tàpies, la neus camps... no he reconegut al petxo tampoc. Diga'ns com va vestit, home!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved