Autocar obert....

La meva senyora esposa i jo sempre hem tingut gustos musicals diferents. A mi m’agradaven elsTijuana in Blue , a ella Sting. Jo contraatacava amb Kortatu i ella ficava John Lee Hooker a tota pastilla. Si jo li ficava Cicatriz, ella em sortia amb el Bruce Springsteen. Ara dona la casualitat que te entrades pel concert que farà el Boss el pròxim mes de juliol al Camp Nou i m’ha dit que jo també puc triar un concert per anar. Jopelines, cap dels grans grups de rock, punk radical, melòdics o salseros que m’agraden, actua actualment o sigui que triar per triar aniré a veure els Hombres G a Alcarràs el dia 18. Algú s’apunta ? . Entrada anticipada 15 auros i a guixeta 20 tota una ganga.


( uiiiiiiiis quins super nervis.....................)



 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved