Only Men..., nom confús.


Compte amb el nom del nostre club.

El passat pont de la Constitució tot passejant per Barcelona, a l'entrada d'una tenda veig unes publicacions gratuïtes que ofereixen a molts establiments. GAY Barcelona em va cridar l'atenció, ara mateix no sé pas per què...

Agafo la revista per anar fullejant i quina va ser la meva sorpresa quan arribo a la plana 58, a la secció Ambiente, i al mig d'un seguit de fotografies d'events realitzats durant el mes de novembre a Barcelona apareixen les imatges que em van sobtar d'allò més.

Mireu a les següents fotografies la capçalera que les titula.
Si, si, si... la festa dels Only Men, potser que pensem en canviar el nom del club, o que el registrem com més aviat millor, o que fer una reivindicació pública de que no tenim ploma (si més no, la majoria) o senzillament seguim la corrent i deixem-nos anar i comencem els fregaments i tocaments entre membres per fer honor a les fotografies que es relacionen amb el nostre nom del club.Vosaltres decidireu ! Jo no voldria pas trobar-me al mig de tanta testosterona... o potser si !

1 comentarios:

El Faraó ha dit...

D’entrada es sospitós que “casualment” un home casat com tu agafes una revista d’aquesta temàtica.
Jo estic per canviar el nom del club. Com molt be dius es confús i es presta a la rialla fàcil. Crec que es l’hora i el moment de canviar de nom i triar un de nou que faci del tot efectiu el renaixement del nostre estimat club

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved