Caro Carlo vedere già

Maleïdes paraules de pas de la wi-fi. Estic de cap de setmana a Andorra i no puc accedir a la wifi del veí portuguès que m’ha tocat. Just el dia que mes em fa falta. Fico el telenotícies àvid de noticies esportives però amb la llei del puto Werts ni en parlen del que m’interessa . A la Primera res, massa feina amb la Corina . A 13 Tv tampoc, els independents els treuen de polleguera . Faig cap a Marca Tv, tele esportiva de referència i allí nomes es que si Mou per aquí o Mou per allà. Vaig als Canals internacionals tipus Euroesport i ni tant sols tenen el apartat que recerco. Nomes em queda trucar per telèfon però desisteixo ja que si truco al meu sogre em fotrà un rollo que pa que las prisas. I es que amics meus tots , aquest cap de setmana passat es jugava el transcendental Menàrguens - Golmés de veterans. Del resultat d’aquest partit depenia el ascens directe del Golmés capitanejat magistralment, o no, pel nostre benvolgut i mai prou ben valorat home xiclet. Per fi al arribar a casa em connecto i si senyors. El Golmés, tot imitant al Barcelona el dia 2 de maig del 2009 va destrossar als meus pobres homònims politics de Menàrguens per 2 a 6, i gracies aquest resultat i combinat amb el gol average favorable que te el Golmés amb els veterans escola futbol Urgell. pujaran de categoria per via directa. Presidència felicita efusivament a tant honorable membre del club  i l’emplacem a que ens pagui una ronda per festejar l’ascens i que ens faci saber el recorregut que farà la Rua pels carrers de Golmés amb la carreta descapotada de l’agutzil.


(Les estadistiques del Traussi que com bon diesel va de menys a mes.)

4 comentarios:

Pau ha dit...

Des de Conselleria d'Economia felicitem al Panzer Traussss pel seu ascens de categoria, sense oblidar-nos del seu manager Antonio Molina, que no es el cantant, no

pioline ha dit...

GRAN FESSTASSA I CAVA A DOJO A PEU DE CAMP DEL MENÀRGUENS. SI SENYORS A PRIMERA PER LA VIA DIRECTA !!!!!!!

pioline ha dit...

Gràcies per la felicitació, estava esperant tenir les fotos per publicar-ho !!!!

Francesc ha dit...

Ja tardes Trausi a penjar les fotos. Volem veure't desmadrat en plan Puyol, camisa fora i encalçotets.

Endavant Golmés !

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved