Veterano o fundador?

Després de les portes aubertes del Pompeu, la junta de l'AMPA va anar a dinar. Eis res a cuenta de las arques dels pares, que des de lo del Ungargarin la cosa esta molt vigilada. Com anava dient després de les cervesetes, el vinito, el carajillet i el tip que em vaig fotre, a las mames no se’ls acut res mes que dir 
 lo que ara realment seria entendridor seria que anéssiu a jugar amb la canalla
I  ja ens veus als papes corrent amunt i avall en un partidet de fumbol pares contra nens. Que be que m'ho vaig passar. Vaig poder veure en primera persona el posicionament del Traussi i com no deixava passar cap crio amb entrades esfereïdores, caigudes inexplicables sols i corrents, controls impossibles al aire, passades al espai on ni Asafa Powel arribaria. En fi que he decidit que l'any que ve potser m'apunto als veteranos. Hi ha alguna oferta per un habilidos delanter??

(mes d'un genoll va quedar tocat)


 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved